A magyar lokalizáció fejlesztése és támogatása jelenleg meghatározatlan ideig fel van függesztve, így ezen a fórumon kicsi a valószínűsége annak, hogy valaki segíteni fog. Gyorsabb segítséghez próbáld meg feltenni a kérdésedet az angol fórumon (ajánlott) vagy a uCoz Facebook oldalán.
uCoz közösség » A uCoz rendszer moduljai » Tartalmi modulok » Oldalszerkesztő » A honlap felső része... (Honnan tudom,hogy....)
A honlap felső része...
dani735
Üzenetek: 2
Hírnév: 0

Üzenet # 46 | 19:04
Sziasztok!Ugyan az a problémám mint MediaCrossnak!
Tudom hogy leirtátok hogyan kell átváltoztatni az "Az én honalpom" szöveget!
De sajnos annyira kezdő vagyok hpgy néhány dolgot nem találok!
Elég nagy segitség lenne ha valaki megmondaná hol van az az adminbar!

Köszönöm!!!
raziel70
Üzenetek: 1083
Hírnév: 50

Üzenet # 47 | 19:35
Az admin bar gyakorlatilag egy kocsma, amit csak 18 éven felüliek látogathatnak! lol
Az oldal tetején található menüsort hívják adminbarnak. smile
Bővebben ITT olvashatsz róla.
DeathAngel
Üzenetek: 4
Hírnév: 0

Üzenet # 48 | 19:14
Sziasztok! Lenne egy problémám. Át akartam írni a Főoldal nevét, de még béna voltam, és nem tudtam, hol kell. Így hát valahogyan az oldal nevét írtam át. Most hiába megyek be a Beállítások > Általános beállításokba, ott nem írja azt a szöveget. surprised Kérlek segítsetek, mert valamit igen elcsesztem. cry

Hozzáadva (19.07.2011, 21:48)
---------------------------------------------
Ááá! Istenem! Pont most jöttem rá biggrin Bocsánat a dupla-postért és a hülyeségemért. smile

Hozzáadva (20.07.2011, 19:14)
---------------------------------------------
Sziasztok! Bocsánat, hogy már megint írok, de most az lenne a gond, hogy hiába lépek be, akkor is kiírja az oldalamon a belépést, és ugyanígy van, ha kilépek. Nézzétek meg: ilovemusic.ucoz.org Vendégként lépsz fel az oldalra, de már ott a kilépés. sad Mit csináljak? Előre is köszi a válaszokat!

DaveedBrown
Üzenetek: 683
Hírnév: 38

Üzenet # 49 | 09:09