|
uCoz közösség Csevegő-zóna uCoz vitatémák A regisztrációs és belépési problémákról |
A regisztrációs és belépési problémákról |
Azt akartuk, hogy a következő cikkünk az úton levő érdekes frissítésekről szóljon, de sajnos, ilyen problémák minden weblapszerkesztő életében előfordulnak legalább egyszer. Ebben a cikkben beszélni fogunk azokról a problémákról, amelyeket a uCoz weblaptulajdonosok, illetve felhasználóik tapasztalnak jelenleg és segítünk ideiglenes megoldásokat találni ahhoz, hogy kezelni tudd projektjeidet amíg a uID fiókokon keresztüli belépéssel és regisztrációval kapcsolatos problémák teljesen megoldódnak. Előtörténet Június 23-án, péntek délután, a következő üzenetet kaptuk a cég rendszergazdájától a céges kommunikációs csatornáinkon keresztül: Lemeztömb-hibák vannak az s1.uid.me szerveren. A technikusaink igyekszenek visszaszerezni az adatokat. Hogy mi is az s1.uid.me szerver? Egyike a két specializált szervereinknek, amelyek a guid.uid.me (avagy uID.me) szolgáltatást tárolják. Ez van felhasználva a uCoz-os weboldalakra (amennyiben nem engedélyezted a helyi felhasználókat) és a Vezérlőpultba (ha nem állítottál be külön jelszót) való belépéshez, valamint új uID fiókok és weboldalak létrehozásához. Belépési és regisztrációs problémák Itt van pár példa a uID szerverhiba következményeire: Az új uID profilok regisztrációját sikeresen megoldottuk. Jelenleg van még egy probléma új weboldalak létrehozásánál azon felhasználóknak, akiknek az s1.uid.me szerveren van a uID fiókjuk. A szerver RAID-je egy speciális laboratóriumban kerül helyrehozásra. Nagyon szeretnénk felgyorsítani a javítási folyamatot, de ez sajnos nem olyan folyamat, amelyet olyan gyorsan lehet véghez vinni, mint ahogy mi szeretnénk. A probléma nagyon súlyos és reméljük, hogy holnap pozitív híreket kapunk a visszaszerzési folyamaton dolgozó szakértőktől. Kérünk, hogy olvasd végig a cikket ahhoz, hogy többet tudj meg a belépési problémákról, valamint azok ideiglenes megoldásáról. Nem tudok hozzáférni a profilomhoz a weboldalon! Mit tegyek? Ha megpróbáltál belépni a weblapodra, de a fenti üzenetet kaptad, menj a Felhasználók modul beállításaihoz és állítsd át a uID belépés gomb kinézetét az Újról a Régire. Ezután beléphetsz a weblapra a Régi belépési űrlapot használva: Nem tudok hozzáférni a Vezérlőpulthoz! Hogyan tovább? Ha nincs külön adminisztrációs jelszavad beállítva a Vezérlőpulba való belépéshez, a http://weboldalad.ex /admin linkre való kattintás után a következő belépési űrlapot fogod látni: Melyet ez a hibaüzenet követ: A probléma megoldásához kérünk, add meg a weboldalad URL címét egy válaszban erre a témára és mi aktiválni fogunk egy külön adminisztrációs jelszót hozzá. Miután ezt beállítottuk, menj a http://weboldalad.ex /admin/456 címre és állítsd be a jelszót, amit a Vezérlőpultba való belépéshez fogsz használni. Kártérítés az érintett felhasználóknak Nagyon sajnálatos dolog, hogy szolgáltatásaink némely felhasználói ennyi idő után továbbra is problémákkal küszködnek a uCoz weboldalaikon való munka közben. És egyrészt objektívan bűnösnek érezzük magunkat, tekintettel arra, hogy jóval előbb írnunk kellett volna erről a dologról. Éppen ezért mi úgy hisszük, ésszerű és becsületes dolog lenne, ha kártérítésben részesítenénk titeket azáltal, hogy a belépési és regisztrációs problémák teljes körű megoldásáig szükséges idővel meghosszabbítjuk aktív fizetéses szolgáltatásaitokat. Amennyiben a uID szerverhibája nagy mértékben befolyásolta a weboldalad helyes működését, kérünk, írj nekünk a top@ucoz.net címre angol nyelven, hogy megoldhassuk a visszatérítést. A levél feltétlenül tartalmazza a weboldalad URL címét is. Szeretnénk elnézést kérni minden kellemetlenségért, A uCoz csapata Csatolmányok:
8716742.png
(12.6 Kb)
·
4234760.png
(7.3 Kb)
·
4235462.png
(12.9 Kb)
·
2667163.png
(6.5 Kb)
·
2256080.png
(9.9 Kb)
·
4458452.png
(20.4 Kb)
|
| |||
| |||