Üzenet # 1 | 21:07


Azt akartuk, hogy a következő cikkünk az úton levő érdekes frissítésekről szóljon, de sajnos, ilyen problémák minden weblapszerkesztő életében előfordulnak legalább egyszer. Ebben a cikkben beszélni fogunk azokról a problémákról, amelyeket a uCoz weblaptulajdonosok, illetve felhasználóik tapasztalnak jelenleg és segítünk ideiglenes megoldásokat találni ahhoz, hogy kezelni tudd projektjeidet amíg a uID fiókokon keresztüli belépéssel és regisztrációval kapcsolatos problémák teljesen megoldódnak.

Előtörténet


Június 23-án, péntek délután, a következő üzenetet kaptuk a cég rendszergazdájától a céges kommunikációs csatornáinkon keresztül:

Lemeztömb-hibák vannak az s1.uid.me szerveren. A technikusaink igyekszenek visszaszerezni az adatokat.


Hogy mi is az s1.uid.me szerver? Egyike a két specializált szervereinknek, amelyek a guid.uid.me (avagy uID.me) szolgáltatást tárolják. Ez van felhasználva a uCoz-os weboldalakra (amennyiben nem engedélyezted a helyi felhasználókat) és a Vezérlőpultba (ha nem állítottál be külön jelszót) való belépéshez, valamint új uID fiókok és weboldalak létrehozásához.

Belépési és regisztrációs problémák


Itt van pár példa a uID szerverhiba következményeire:





Az új uID profilok regisztrációját sikeresen megoldottuk. Jelenleg van még egy probléma új weboldalak létrehozásánál azon felhasználóknak, akiknek az s1.uid.me szerveren van a uID fiókjuk. A szerver RAID-je egy speciális laboratóriumban kerül helyrehozásra. Nagyon szeretnénk felgyorsítani a javítási folyamatot, de ez sajnos nem olyan folyamat, amelyet olyan gyorsan lehet véghez vinni, mint ahogy mi szeretnénk. A probléma nagyon súlyos és reméljük, hogy holnap pozitív híreket kapunk a visszaszerzési folyamaton dolgozó szakértőktől.

Kérünk, hogy olvasd végig a cikket ahhoz, hogy többet tudj meg a belépési problémákról, valamint azok ideiglenes megoldásáról.

Nem tudok hozzáférni a profilomhoz a weboldalon! Mit tegyek?




Ha megpróbáltál belépni a weblapodra, de a fenti üzenetet kaptad, menj a Felhasználók modul beállításaihoz és állítsd át a uID belépés gomb kinézetét az Újról a Régire.



Ezután beléphetsz a weblapra a Régi belépési űrlapot használva:



Nem tudok hozzáférni a Vezérlőpulthoz! Hogyan tovább?


Ha nincs külön adminisztrációs jelszavad beállítva a Vezérlőpulba való belépéshez, a http://weboldalad.ex /admin linkre való kattintás után a következő belépési űrlapot fogod látni:



Melyet ez a hibaüzenet követ:



A probléma megoldásához kérünk, add meg a weboldalad URL címét egy válaszban erre a témára és mi aktiválni fogunk egy külön adminisztrációs jelszót hozzá.

Miután ezt beállítottuk, menj a http://weboldalad.ex /admin/456 címre és állítsd be a jelszót, amit a Vezérlőpultba való belépéshez fogsz használni.


Kártérítés az érintett felhasználóknak


Nagyon sajnálatos dolog, hogy szolgáltatásaink némely felhasználói ennyi idő után továbbra is problémákkal küszködnek a uCoz weboldalaikon való munka közben. És egyrészt objektívan bűnösnek érezzük magunkat, tekintettel arra, hogy jóval előbb írnunk kellett volna erről a dologról. Éppen ezért mi úgy hisszük, ésszerű és becsületes dolog lenne, ha kártérítésben részesítenénk titeket azáltal, hogy a belépési és regisztrációs problémák teljes körű megoldásáig szükséges idővel meghosszabbítjuk aktív fizetéses szolgáltatásaitokat.

Amennyiben a uID szerverhibája nagy mértékben befolyásolta a weboldalad helyes működését, kérünk, írj nekünk a top@ucoz.net címre angol nyelven, hogy megoldhassuk a visszatérítést. A levél feltétlenül tartalmazza a weboldalad URL címét is.

Szeretnénk elnézést kérni minden kellemetlenségért,
A uCoz csapata
Csatolmányok: 8716742.png (12.6 Kb) · 4234760.png (7.3 Kb) · 4235462.png (12.9 Kb) · 2667163.png (6.5 Kb) · 2256080.png (9.9 Kb) · 4458452.png (20.4 Kb)

Ingyenes erőforrások uCoz-os honlapodra!

uCoz csapattag, 2013. október - 2017. szeptember.