|
uCoz közösség Csevegő-zóna uCoz vitatémák Az Ügyfélszolgálat mindennapja... |
Az Ügyfélszolgálat mindennapja... |
Az utóbbi időben sok frissítést végeztünk a rendszeren: új funkciókat vezettünk be, frissítettük a már létezőket, új külalakot kölcsönöztünk a projektünk számára - egyszóval mindent jobbá tettünk, amit csak tudtunk Ennek a cikknek a keretében szeretnénk beszélni cégünk egy olyan részlegéről, amely mindig szoros kapcsolatban áll a rendszer felhasználóival. Ahogy már sejthette, itt az Ügyfélszolgálatról van szó! Ma szeretnénk többet közölni erről a részlegről, megjegyezve azt, hogy ennek a legfontosabb eleme az e-mailek feldolgozásának rendszere felé történő mozgatás - avagy az OTRS. Az OTRS az Open-source Ticket Request System rövidítése - Az ingyenes és nyílt forráskódú program kezeli a beérkező kérdéseket, panaszokat, ajánlásokat és a hibajelentéseket. A rendszer beiktatásának egyszerű oka van - a uCoz folyamatosan bővül, és a bejövő üzenetek száma egyre csak nő. Egy adott ponttól, a használt eszközök elégtelenek voltak, így egy újabb megoldás bevezetésére tértünk, mely támogasson a teljes folyamat összevonásában és az üzenetek egy helyre történő összegyűjtésében - az OTRS pedig sikeresen betölti ezt a munkát. A rendszer számos előnyöket nyújt, mint például:
A továbbiakban szeretnénk közölni pár statisztikai adatot az OTRS rendszer tevékenységévek kapcsolatban globális szinten:
Témájuktól függően, az elküldött üzenetek grafikonja körülbelül így néz ki: Ahogyan észrevehettük, az elküldött üzenetek nagy része az Üzenet az Ügyfélszolgálatnak és a Jelentés űrlapokon keresztül vannak elküldve, a felhasználók értesítéseiről a weboldalakkal és domain-nevekkel kapcsolatban, valamint a malware vagy illegális tartalmakat tartalmazó oldalak jelentése mellett. Ilyen értesítések láttára az ügyfélszolgálat szakértői blokkolják a szabálysértő weboldalakat, vagy értesítik a tulajdonosukat. A támogatás szolgáltatásainak jobbítása érdekében folyamatosan dolgoznak ennek legfontosabb tényezőjén - a rendszer globális frissítésén. Biztos, hogy a jövőben, úgy az integrálandó eszközök, akárcsak az állandó visszajelzések, melyeket Önök nyújtanak nekünk, hasznosak lesznek a munkánk minőségének jobbításának érdekében! Csatolmányok:
7597781.png
(20.4 Kb)
|
Nem tudom, hogy hová kell írnom, de a mai naptól ezt írja ki nekem az oldal:Letiltott regisztráció
Mit kell tennem? Sok éve használtam ezt az oldalt. Miért van ez? Mit kell tennem, hogy újra használhassam? E-mail:tgz56@freemail.hu Válaszát előre is köszönöm Tisztelettel Tolnay Gábor |
tgz56, kérlek, add meg a honlap URL címét.
|
tgz56, pár nappal ezelőtt jelentést kaptunk egy cégtől, miszerint a honlapon található anyagok egyike szerzői jogvédelem alatt áll és engedély nélkül lett továbbterjesztve. Felvettük a kapcsolatot az oldal tulajdonosával, de mivel 48 órán belül nem kaptunk választ, le kellett tiltanunk azt a uCoz általános szerződési feltételeinek megfelelően. Amennyiben a honlap tulajdonosa eltávolítja a bejelentett tartalmat és felveszi velünk a kapcsolatot, ismét elérhetővé tesszük az oldalt.
Szeretném kiemelni, hogy nem a te profilod van letiltva, hanem a teljes weboldal, így az senki számára nem érhető el a tulajdonos kivételével. Jelen esetben a http://filmekletoltese.ucoz.hu/ oldal tulajdonosa az egyetlen személy, aki bármit is tehet az ügyben. |
| |||
| |||