A magyar lokalizáció fejlesztése és támogatása jelenleg meghatározatlan ideig fel van függesztve, így ezen a fórumon kicsi a valószínűsége annak, hogy valaki segíteni fog. Gyorsabb segítséghez próbáld meg feltenni a kérdésedet az angol fórumon (ajánlott) vagy a uCoz Facebook oldalán.
  • Oldal 1 / 1
  • 1
uCoz közösség » Csevegő-zóna » uCoz vitatémák » Az Ügyfélszolgálat mindennapja...
Az Ügyfélszolgálat mindennapja...
bigblog
Üzenetek: 1665
Hírnév: 47

Üzenet # 1 | 21:59


Az utóbbi időben sok frissítést végeztünk a rendszeren: új funkciókat vezettünk be, frissítettük a már létezőket, új külalakot kölcsönöztünk a projektünk számára - egyszóval mindent jobbá tettünk, amit csak tudtunk smile Ennek a cikknek a keretében szeretnénk beszélni cégünk egy olyan részlegéről, amely mindig szoros kapcsolatban áll a rendszer felhasználóival. Ahogy már sejthette, itt az Ügyfélszolgálatról van szó! Ma szeretnénk többet közölni erről a részlegről, megjegyezve azt, hogy ennek a legfontosabb eleme az e-mailek feldolgozásának rendszere felé történő mozgatás - avagy az OTRS.


Az OTRS az Open-source Ticket Request System rövidítése - Az ingyenes és nyílt forráskódú program kezeli a beérkező kérdéseket, panaszokat, ajánlásokat és a hibajelentéseket.


A rendszer beiktatásának egyszerű oka van - a uCoz folyamatosan bővül, és a bejövő üzenetek száma egyre csak nő. Egy adott ponttól, a használt eszközök elégtelenek voltak, így egy újabb megoldás bevezetésére tértünk, mely támogasson a teljes folyamat összevonásában és az üzenetek egy helyre történő összegyűjtésében - az OTRS pedig sikeresen betölti ezt a munkát. A rendszer számos előnyöket nyújt, mint például:

  • Egy alkalmazottnak nem szükséges egy helyen intézni a dolgokat, mert a folyamatot egy egyszerű web interfészen is meg lehet oldani;
  • Az üzeneteket kategóriákra lehet bontani típustól és témától függően;
  • Egy üzenet prioritásának megadásának lehetősége, úgy manuális, mint automatikus módon;
  • Egy üzenet elküldése egyik szakértőtől a másik fele egy kattintással;
  • Az üzenetek csopotosítása, mely tartalmazza az összes üzenetet, állapotot, jegyzetet egy felhasználóval mindezt egy helyen;
  • Egyedülálló ID mindegyik üzenet számára;
  • Előre beállított válaszok használata a gyakran érkező kérdések számára;
  • Az üzenetek felügyelete és egy rugalmas jelentési rendszer létformája;
  • Az üzenetek aztomatikus archiválása a gyors elérés érdekében.



A továbbiakban szeretnénk közölni pár statisztikai adatot az OTRS rendszer tevékenységévek kapcsolatban globális szinten:

  • Több mint 16 alkalmazott 5 városból és 2 országból;
  • 24/7-es elérhetőség;
  • 47 várólista;
  • Több mint 330 000 üzenet (ticket) a felhasználók részéről;
  • Több mint 1 000 000 üzenet az Ügyfélszolgálattól.


Témájuktól függően, az elküldött üzenetek grafikonja körülbelül így néz ki:


Ahogyan észrevehettük, az elküldött üzenetek nagy része az Üzenet az Ügyfélszolgálatnak és a Jelentés űrlapokon keresztül vannak elküldve, a felhasználók értesítéseiről a weboldalakkal és domain-nevekkel kapcsolatban, valamint a malware vagy illegális tartalmakat tartalmazó oldalak jelentése mellett. Ilyen értesítések láttára az ügyfélszolgálat szakértői blokkolják a szabálysértő weboldalakat, vagy értesítik a tulajdonosukat.


A támogatás szolgáltatásainak jobbítása érdekében folyamatosan dolgoznak ennek legfontosabb tényezőjén - a rendszer globális frissítésén. Biztos, hogy a jövőben, úgy az integrálandó eszközök, akárcsak az állandó visszajelzések, melyeket Önök nyújtanak nekünk, hasznosak lesznek a munkánk minőségének jobbításának érdekében!
Csatolmányok: 7597781.png (20.4 Kb)

Ingyenes erőforrások uCoz-os honlapodra!

uCoz csapattag, 2013. október - 2017. szeptember.
tgz56
Üzenetek: 3
Hírnév: 0

Üzenet # 2 | 16:26
Nem tudom, hogy hová kell írnom, de a mai naptól ezt írja ki nekem az oldal:Letiltott regisztráció
Mit kell tennem? Sok éve használtam ezt az oldalt. Miért van ez? Mit kell tennem, hogy újra használhassam?
E-mail:tgz56@freemail.hu
Válaszát előre is köszönöm
Tisztelettel Tolnay Gábor
bigblog
Üzenetek: 1665
Hírnév: 47

Üzenet # 3 | 17:43
tgz56, kérlek, add meg a honlap URL címét.
Ingyenes erőforrások uCoz-os honlapodra!

uCoz csapattag, 2013. október - 2017. szeptember.
tgz56
Üzenetek: 3
Hírnév: 0

Üzenet # 4 | 18:12
Nem tudok róla, hogy bármilyen honlapom lenne.
Sok évvel ezelőtt regisztráltam erre az oldalra. Most meg nem enged be.
filmekletoltese.ucoz.hu--itt írja, hogy letiltott regisztráció
Nem nagyon értek hozzá.
Mit csináljak?
bigblog
Üzenetek: 1665
Hírnév: 47

Üzenet # 5 | 22:12
tgz56, pár nappal ezelőtt jelentést kaptunk egy cégtől, miszerint a honlapon található anyagok egyike szerzői jogvédelem alatt áll és engedély nélkül lett továbbterjesztve. Felvettük a kapcsolatot az oldal tulajdonosával, de mivel 48 órán belül nem kaptunk választ, le kellett tiltanunk azt a uCoz általános szerződési feltételeinek megfelelően. Amennyiben a honlap tulajdonosa eltávolítja a bejelentett tartalmat és felveszi velünk a kapcsolatot, ismét elérhetővé tesszük az oldalt.

Szeretném kiemelni, hogy nem a te profilod van letiltva, hanem a teljes weboldal, így az senki számára nem érhető el a tulajdonos kivételével. Jelen esetben a http://filmekletoltese.ucoz.hu/ oldal tulajdonosa az egyetlen személy, aki bármit is tehet az ügyben.

Ingyenes erőforrások uCoz-os honlapodra!

uCoz csapattag, 2013. október - 2017. szeptember.
tgz56
Üzenetek: 3
Hírnév: 0

Üzenet # 6 | 04:58
Köszönöm a válaszod.
Megnyugtat, hogy nem én vétettem vétlenül.
uCoz közösség » Csevegő-zóna » uCoz vitatémák » Az Ügyfélszolgálat mindennapja...
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés: